Den Haag, 25 november 2020

HET IS NIEUW EN NODIG

VriendenPlek is de plek waar mensen in alle vrijheid hun vrienden kunnen ontmoeten maar ook nieuwe vrienden kunnen maken. VriendenPlek biedt haar leden tal van mogelijkheden, zoals een eigen profiel dat geheel naar eigen smaak aan te passen is. Ook heeft VriendenPlek groepen en pagina's die ingezet kunnen worden voor hobby, vereniging of bedrijf. Ons geïntegreerde blogplatform biedt de leden een uitgelezen kans om hun kennis en mening met de wereld te delen. Want dat is wat de mensen achter VriendenPlek belangrijk vinden, je kunnen uiten zoals jij dat wil. Geen censuur maar je vrij te voelen je mening te geven en daar op een respectvolle manier met anderen over te discussiëren.

In de huidige tijd waar ‘binnen zitten’ een regel aan het worden is en censuur snel terrein wint, is het nodig om een platform te hebben waar censuur binnen maatschappelijke kaders niet bestaat, en waar je nieuwe vrienden kan ontmoeten. Het nieuwe VriendenPlek.nl is dat! VriendenPlek.nl en Deeljevideos.nl bieden de mogelijkheid om vrij over maatschappelijke kwesties te spreken, omdat wij geloven dat als je in vrijheid bent geboren, je in vrijheid moet kunnen spreken, zonder censuur. Dit hebben we veraangenaamd door het te mixen met een mooi en modern sociaal media pakket. Een pakket met mogelijkheden zoals bloggen, het maken van groepen en eigen pagina’s, zowel voor particulieren als voor bedrijven, instellingen, verenigingen, stichtingen, de lokale voetbalclub , of gewoon, eventueel besloten, voor je familie. We kunnen dus met recht spreken van een multi-actief sociaal mediakanaal!

Omdat wij vinden dat het voor een ieder toegankelijk moet zijn, zijn VriendenPlek en Deeljevideos.nl gratis. Voor vernieuwing en vrijheid ga je dus naar VriendenPlek, sociale media zoals het echt bedoeld is!

You may also like...