Persberichten Toshiba World 2012 – Consumer Products

rnrn rn rn rn Toshiba presenteert nieuwe generatie LCD-tv’srn ‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 – Toshiba Consumer Products introduceert twee nieuwe series in zijn AV- en LV-lijn LCD-tv’s. De AV933/934-tv’s zijn HD-ready; de toestellen uit de LV933-serie beschikken over Full HD, in een resolutie van 1.920 x 1.080 pixels. Stuk voor stuk bieden ze een fantastische beeldkwaliteit en daarmee veel waarde voor hun geld. De tv’s uit de AV- en LV-serie zijn verkrijgbaar met een 80 cm (32”) beeldscherm; de LV-serie kent ook een versie met een 102 cm (40”) display. Alle modellen - leverbaar in zwart (AV933), wit (AV934) of glanzend zwart (LV933) - zijn voorzien van twee HDMI-poorten, een USB-poort en een dual-tuner (DVB-T en DVB-C) voor optimale connectiviteit.rn  rn rn rn rnrn

Volledig persbericht:

rn

Toshiba lanceert nieuwe serie compacte alles-in-één LED-tv’s

rn

‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 - Toshiba Consumer Products introduceert een nieuwe generatie DL-tv’s. De LED-toestellen uit deze DL933/934-serie, die allemaal worden geleverd met een ingebouwde DVD-speler, zijn beschikbaar in schermgroottes uiteenlopend van 47 cm (19”) tot 80 cm (32”)*. Het 58 cm (23”) model is een Full HD-tv, terwijl de andere drie HD-ready zijn. Dankzij hun LED-backlight-verlichting zijn deze toestellen niet alleen slank en energiezuinig, maar bieden ze ook een hoog dynamisch contrast en een verbluffende beeldkwaliteit. Alle modellen - leverbaar in zwart (DL933) of wit* (DL934) - zijn voorzien van twee HDMI-poorten, een USB-connector en een dual-tuner (DVB-T en DVB-C).

rn

Volledig persbericht: http://nl.press.toshiba.eu/nl/articles/pressgeneric/pr_DL933_934

rn

Toshiba lanceert twee nieuwe series kleine en middelgrote LED-tv’s

rn

‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 – Toshiba Consumer Products brengt twee nieuwe LED-tv-series op de markt: de EL933/934 en HL933. De tv’s uit de EL933/934-serie zijn verkrijgbaar in vier beeldschermformaten, variërend van 47 cm (19”) tot 80 cm (32”). Het 58 cm (23”) model is een Full HD-tv, terwijl de andere HD-ready zijn. De HL933 is leverbaar met een 80 cm (32”) of 102 cm (40”) scherm; beide zijn Full HD-toestellen met panelen met een resolutie van 1.920 x 1.080 pixels. Dankzij hun LED-backlight-verlichting zijn alle EL933/934- en HL933-tv’s niet alleen slank, maar ook energiezuinig. De 66 cm (26”) en 80 cm (32”) EL933 en -934 hebben evenals beide HL-modellen superdunne schermranden die maken dat ze een harmonieus geheel vormen met hun omgeving. Alle toestellen - leverbaar in zwart (EL933 en HL933) of wit (EL934) - zijn voorzien van twee HDMI-poorten, een USB-connector en een dual-tuner (DVB-T en DVB-C).

rnrnrnrn rn rn rn  rn rn rn rnrn

Volledig persbericht:

Toshiba komt met nieuwe serie 3D-ready Full HD Smart LED-tv’s

rnrnrnrn rn rn rn ‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 - Toshiba Consumer Products heeft zijn lijn 3D-ready Full HD Smart LED-tv’s uitgebreid met de nieuwe TL933-serie. De tv’s uit deze serie, voorzien van een Full HD 16:9 LCD-paneel met EDGE LED-backlight en een resolutie van 1.920 x 1.080 pixels, zijn alle 3D-ready. Doordat de toestellen 2D-content naar 3D-content kunnen converteren, kan de kijker met behulp van de (niet meegeleverde) Active Shutter 3D-bril alle tv-uitzendingen en speelfilms in 3D bekijken. De TL933 - verkrijgbaar in drie schermgroottes: 80 cm (32”), 102 cm (40”) en 117 cm (46”) - is dankzij de toegepaste LED-backlight-technologie superslank en energiezuinig. Behalve over twee USB- en vier HDMI-poorten beschikt dit toestel over een ingebouwde tuner voor DVB-T en DVB-C (TL933). Verder biedt de TL933 eenvoudig toegang tot een scala aan multimediacontent via internet.rn  rn rn rn rnrn

rn

Volledig persbericht: http://nl.press.toshiba.eu/nl/articles/pressgeneric/pr_TL933

Toshiba introduceert nieuwe serie Full HD Blu-ray Disc™-spelers

rn

‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 – Toshiba Consumer Products kondigt een nieuwe lijn Blu-ray Disc™-spelers aan. De BDX1300KE en de BDX2300KE hebben beide een resolutie van 1080p Full HD. De BDX4350KE kan zelfs 3D-beelden weergeven. De twee laatstgenoemde spelers geven voorts toegang tot extra content via internet en ondersteunen DLNA Certified™ Digital Media Player (DMP). Beide zijn bovendien Wi-Fi™-ready. Dankzij de Toshiba REGZA-Link® (HDMI® -CEC)-technologie die in de drie nieuwe Blu-ray™-spelers is toegepast, kunnen gebruikers de machines met dezelfde afstandsbediening aansturen als hun HDMI®-CEC-compatible tv of home-entertainmentsysteem. De spelers zijn ook te bedienen via de Toshiba AppsConnect-applicatie die beschikbaar is voor mobiele apparatuur gebaseerd op iOS of Android.

rn

Volledig persbericht: http://nl.press.toshiba.eu/nl/articles/pressgeneric/pr_BDX4350KE

rn

N.B. Alle in dit persbericht vermelde handelsnamen zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaar. De exacte productspecificaties zijn afhankelijk van het model en de lokale beschikbaarheid.

Over Toshiba

rn

Toshiba Consumer Products is onderdeel van Toshiba Europe GmbH (TEG), waarvan het Europese hoofdkantoor in Neuss (Duitsland) gevestigd is. Het moederbedrijf van Toshiba Europe GmbH, Toshiba Corporation, een van de grootste computer- en elektronicabedrijven ter wereld, is een toonaangevende fabrikant van informatie- en communicatiesystemen, elektronische componenten, consumentenproducten en power systems. Door deze uiteenlopende activiteiten te integreren, consolideert het bedrijf zijn positie als innovator op het gebied van geavanceerde componenten, producten en systemen. Toshiba, dat opgericht is in 1875, beschikt over een wereldwijd netwerk van 730 ondernemingen en heeft 204.000 medewerkers in dienst. De jaaromzet bedraagt 75 miljard US$ (2009).

rn

Toshiba Consumer Products wordt in Nederland vertegenwoordigd door Megami, sinds 2009 actief op de Nederlandse markt als exclusief importeur van Toshiba.

rn

Meer informatie: www.megami.nl en www.toshiba.nl

rnrn rnrnrn rn rn rn  rn rn rn rnrn

You may also like...